Імя *
 E-mail *
 Сайт
 Текст *
* Обовязкове для заповнення

Захист від спаму
Введіть будь ласка комбінацію літер або цифр в текстове поле перед відправкою запису в гостьову книгу
captcha

(58)
1 2 3 4 5 6
(48) Вадим
05.10.2015 16:43:30

Неприємно що після тривалого часу відвідування пабу, якість обслуговування та відношення до гостей впало нижче плінтуса. Читаючи відгуки тут, розумію що не в мене одного таке враження склалось. Адміністрації давно пора звернути увагу на персонал, книгу скарг і вжити хоть якісь заходи, а ще краще почати з себе. Якщо так і далі триватиме, к-сть відвідувачів стане рівноцінна якості обслуговування та вашого відношення до клієнтів на сьогоднішній день.

(47) Аня
05.10.2015 16:39:02

Їжа дуже зіспувалась. Офіціанти некомпетентні, неуважні та байдужі до всіх навколо. Простіше підпирати барну стійку, аніж реагувати на звернення відвідувачів. Меню чекали більше 10 хвилин!

(46) Андрій
05.10.2015 16:36:45

Складається враження що заклад перебирає клієнтами. На користь інших, вас можуть поставити перед фактом, що ваше місце заброьноване, байдуже що після вас. Не поодинокі випадки трапляються вже, і жодної реакції адміністрації закладу немає! Ні вибачень, ні адекватних пояснень, тільки насмішка при спробі рощібратись чому так стається вже вкотре!!!

(45) Енна
28.09.2015 11:20:59
email

Дякуємо за організацію вечері! Все було саме в такому форматі, як ми і хотіли! І їжа, і вартість і навіть місце було обране саме нам до вподоби. Все вчасно та досконало! Дякуємо дуже)))

(44) Татьяна
07.09.2015 18:31:03

На первый взгляд довольно неплохое заведение, но только пока не решитесь здесь отдохнуть. Официанты безпамятные, просим позвать админа - вмпоминают как только через 10мин пробигают мимо нашего столика. Администратор - отдельная тема. Всегда считала, что не интерьер и не блюда создают заведение, а именно персонал. Так вот персонал,во главе с админом, н.и.к.а к.о.й. Или руководство решило нанять тормозов в качестве експеримента, или это отлечительная черта при приеме сюда. Вообщем, решайте сами, тратить нервы и время на неутов или пойти в куда более почтительное к клиентам место.

(43) Ірина
06.09.2015 09:46:33
email

Для чого існує система бронювань у Білому Леві не знають.
За 3 дні до дня народження забронювали столик на першому поверсі. Адмін записав контакти, подякували та розпрощались. У день свята за 4 години телефонують, що *їх* поставили перед фактом та наш столик після нас захотіли забронювати інші, а отже,нам пропонують пересісти у підвал, або ближче до бару. Такого хамського відношення ще не зустрічала. То для чого система бронювань, адміністраціє? Якби забронювали місце на 10-х, то куди порадите топати з 10 людьми у неділю в центрі міста, де все зайнято та заброньовано?!

(42) Евгенич
21.07.2015 13:02:52
email

Впервые побывали в заведении "Белый лев".
Приятно удивило соотношение цена/качество. Цены в меню более, чем доступные, при этом еда божественно вкусная. Такой изумительной селедки под шубой я еще никогда не пробовала. Салат "Мисливський" тоже выше всяких похвал.
Отдельно хочется отметить официанта Михаила, благодаря профессионализму и позитиву которого ваш паб попал в список наших любимых заведений Львова :) Молодцы, так держать! :)

(41) Ірина
24.06.2015 02:42:21
email

Ми з чоловіком дуже любимо ходити до вас. Особливо нам сподобалася шоколадна гірка, зокрема кексик-він у вас якийсь особливий, просто ідеальний))))

(40) Drunken mavpa
04.05.2015 12:13:58

Заказывал пиво, принесли наливку. Вечер прошёл лучше чем ожидалось. Спасибо

(39) ПАБ Білий Лев
22.04.2015 12:42:14
email

Артеме, отримали Ваш відгук, стосовно недільного інциденту. Приносимо Вам вибачення за причинені незручності. Офіціанта, що обслуговувала Ваш стіл та адміністратора - покарано за некоректну поведінку. Вжито всіх можливих заходів, щоб такі прикрі моменти більше не траплялись. Сподіваємось, Ви завітаєте до нас ще. Також, дякуємо Вам за відгук, адже це допоможе виправити недоліки у роботі. Ще раз приносимо свої вибачення.